K Line Mano Maritime Ltd

קווי מטען ומכולה

היסטוריה של למעלה מ-60 שנות ניסיון בהובלה ימית על כל סוגיה, הפכו את חברת 'מנו ספנות בע"מ' מקבוצת 'מנו הולדינגס', לחברת ההובלה הימית מהמובילות והמקצועיות בישראל, המסוגלת להתאים לכל לקוח את פתרון ההובלה הנכון והטוב ביותר עבורו ולהבטיח כל העת אספקה בטוחה ומהירה לכל יעד בעולם.

שימוש בצי אוניות מודרני, אמין ומהיר, המגובה בשותפות עם ענק הספנות העולמית

- K Line Japan'', מאפשר ל'מנו ספנות בע"מ' גמישות מרבית והתאמה שוטפת של קווי ההובלה, לשינויים בשוק הדינאמי והתחרותי של ההובלה הימית הבינלאומית ובכך להציע ללקוחותיה פתרונות יצירתיים, המתאימים ביותר לצרכיהם ובמחירים ללא תחרות.

 

מנו ספנות בע"מ ו-K Line Japan

'מנו ספנות בע"מ' משמשת סוכנת כללית בישראל לענק הספנות היפני 'K Line Japan', מחברות הספנות הגדולות בעולם, המפעילה צי אניות מהגדולים בתבל, המגיע למאות יעדים ברחבי הגלובוס.

'K Line Japan', שנוסדה ב-1919, הפכה שם נרדף למצוינות ושירות מקצועי, שאין שני לו בתחום הספנות. השותפות של 'מנו ספנות בע"מ' עם 'K Line Japan', כוללת גם את חברות הבנות של ענק הספנות העולמי, ביניהן:

  •  CENTURY DISTRIBUTION SYSTEM
  •  K LINE LOGISTICS - KLL
  •  K LINE AIR
  • SAL

K Line Japan'' וחברות הבנות שלה, מציעות פתרונות כוללים בתחומי ספנות רבים ומגוונים, הכוללים בין השאר:

  • קווי מכולות
  • הובלת מכוניות, משאיות ונגררים
  • הובלה באוניות צובר, דלק גז ועוד
  • הובלת מטענים מיוחדים וחריגים במיוחד באוניות מתמחות
  • ניהול שרשרת אספקה ומתן פתרונות לוגיסטיים כוללים

הובלה מדלת לדלת

באמצעות ובשיתוף 'K Line Japan' וחברות הבנות שלה, מעניקה 'מנו ספנות בע"מ' ללקוח הישראלי שרות הובלה מקיף ומושלם מדלת לדלת לכל סוגי המטענים, באמצעות מערך כולל של פתרונות הובלה, המשלבים שרותי תובלה יבשתיים, שחרור ממכס ופתרונות לוגיסטיים אחרים, כולל פתרונות למכולות מכל הסוגים ומטעני קירור, במהירות, בבטחה ובמחיר תחרותי, לכל יעד בעולם: יפן, סין ושאר מדינות המזרח הרחוק, אוסטרליה, ניו-זילנד, הים התיכון, אירופה וכל יבשת אמריקה.

 

מערך הובלה מושלם

'מנו ספנות בע"מ' מייצגת בלעדית בישראל חברות ספנות מספרד, גרמניה,יוון, קפריסין, חבר העמים ועוד, זאת בנוסף לשיתוף עם 'K Line Japan'.

קווי ההובלה הימית של החברות הללו משלימות את קווי ההובלה של 'K Line Japan' בהובלות קווי מעבורת, מטענים כלליים והובלות מתמחות אחרות, ומעניקות ללקוחות של 'מנו ספנות בע"מ' פתרונות ייחודיים של מערך הובלה ימית מקיף ומושלם, המסוגל להגיע לכל יעד בעולם, בביטחון, במהירות המרבית ובמחירים ללא תחרות.

איתור המטען שלי

איתור המטען שלי אתר את המטען שלי »